Díjat nyert a Szentkirályi
2011. szeptember 13-15. között Rio de Janeiróban rendezte meg a Global Bottled Water Congress-t (a Palackozott Vizek Világkongresszusát) a Zenith International (a világ vezető élelmiszer- és italgyártóinak szervezete) a piacvezető palackozott vizek gyártói és forgalmazói, a fogyasztók, szakértők és elemzők részvételével.
A 40 országból érkező 146 cég képviselői a fórumokon, workshopokon és az előadások során teljes áttekintést adtak és kaptak az 5 kontinens régióvezető cégeinek legújabb trendjeiről és perspektíváiról. Ahogy az előző években, úgy 2011-ben is meghirdették a Water Innovation Awards világversenyt, amelyre ez alkalommal a kiírt 11 kategóriába 25 országból 80 pályázat érkezett.
A megmérettetésen, a víz-innovációs díj elnyeréséért folyó versenyben Magyarországot a Szentkirályi Ásványvíz Kft. képviselte, és két – marketing (legjobb fogyasztói kampány) és csomagolás (legjobb új PET palack) – kategóriában pályázott, és mindkettőben bejutott a döntőbe. A nemzetközi szakértőkből álló zsűri kategóriánként 3-3 indulót díjazott.
A márka most elnyerte A világ legjobb fogyasztói kampánya díjat is, „A víz arca” reklámkampánnyal. A csomagolás kategóriában a világ legjobb háromja közé jutott a Szentkirályi 1 literes palackja, amely végül a „Legjobb új PET palackok” versenyében döntős plakettet kapott. A matyó motívumokkal díszített palack a hagyományőrzés és megújulás, a múlt és a jelen gondolatát tükrözi. Az elismeréseket Balogh Levente, a cég tulajdonos-ügyvezetője vette át Brazíliában.