Bussiness Superbrand Díjas a Mátrai Erőmű

Az elmúlt év után az idén is elnyerte a Business Superbrand Díjat a Mátrai Erőmű Zrt. A cím adományozásáról egy 18 tagú független szakemberekből álló zsűri döntött.

Bárdos Béla a cég szóvivője elmondta: a Business Superbrand cím újbóli elnyerése nagy siker a társaság számára, hiszen független szakmai körből kaptak megerősítést arra, hogy a Mátrai Erőmű Zrt. értékrendje a maga nemében példamutató.

A 2500 dolgozót foglalkoztató Mátrai Erőmű részvényeinek 50,92 százalékát az RWE Power Ag. birtokolja, a Magyar Villamos Művek Zrt. 25,51 százalékos részesedéssel rendelkezik, az Energie Baden Würtemberg birtokában 21,71 százaléknyi részvénypakett található, a fennmaradó 1,86 százalékon pedig kisrészvényesek osztoznak.
A cég árbevétele 2009-ben 96 milliárd forint volt, az idei üzleti tervben pedig 94 milliárd forint szerepel.

Másfél évtizeddel ezelőtt Nagy-Britanniában marketing és kommunikációs szakemberek indították útjára a programot, azzal a céllal, hogy kiemelkedő erejű márkákat reflektorfénybe állítsák, valamint követendő példát mutassanak a piaci szereplők számára. Ma már 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést a Superbrands fogalom.

A Magyarországon hat éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor márkáinak kiválóságait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.