Budapesten az LG régiós ügyfélszolgálata
Budapestre költöztette a regionális Call Centerét az LG Electronics. Az eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálat a magyar fővárosból szolgálja ki a hazai, a bolgár, a horvát, a szerb és a román ügyfeleit is. Mindez 23 új munkahelyet jelent.
Az LG közlése szerint a költöztetéstől gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatást remélnek. Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője szerint a telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést, és péntektől már a budapesti irodából állnak ügyfeleik rendelkezésére.
A központ áthelyezése komoly beruházással járt együtt: ki kellett alakítani a rendszert, a telefonhálózatot pedig bővíteni kellett. A huszonhárom új állásra kétnyelvű – magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő –munkatársakat kerestek.