Az üdülési csekkek szállodai költésére buzdít a Turizmus Rt.

A Magyar Turizmus Zrt. azért kampányol, hogy az emberek szállodákban használják fel a meglévő üdülési csekkjeiket és a Széchenyi Pihenőkártyát.

A még kint lévő üdülési csekkek beváltását és a Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártya szállodai felhasználását szeretné ösztönözni őszi kampányával a Magyar Turizmus Zrt. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSzÉSz) közösen szeptemberben indítja őszi kampányát a bor és a gasztronómia jegyében.

A november közepéig zajló kampány során különböző, borhoz és gasztronómiához kapcsolódó akciós ajánlatok közül válogathatnak a belföldi utazók, melyeket az akcióban részt vevő több mint 80 szálláshely biztosít. A kampányban részt vevő szálláshelyek kettőt fizetsz hármat kapsz típusú akcióval vagy minimum 10 százalékos kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a borhoz és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők - olvasható a közleményben. 

A nemzeti turisztikai marketingszervezet minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, húsznál is több bor és gasztronómiai fesztivál, és csaknem 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást is tudó, ingyenesen letölthető mobilalkalmazásban.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.