Az állam 140 millióért reklámoztatja útépítéseit
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. nyílt közbeszerzés formájában nettó 140 millió forintos keretszerződést kötne 130 közúti és 25 vasúti beruházás PR-támogatására - derül ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.
A feladat része a médiavásárlás, és a NIF éves roadshow-jának szervezése, valamint közvéleménykutatás készítése.
Ajánlatot az a cég tehet, amelynek az elmúlt két évben a médiatervezés és -vásárlás szolgáltatásból származó forgalma elérte a nettó 400 millió forintot és legalább az egyik évben meghaladta a 200 milliót.
Referenciaként - szintén az elmúlt két évből - fel kell mutatni két, egyenként legalább nettó 80 millió forint értékű, továbbá szintén két, egyenként nettó 10 és 30 millió forint közötti értékű, legalább 3 országos médiumban megjelentetett kampányt.
Az ajánlattételi határidő február 15. Az eredményhirdetés tervezett időpontja március 15., míg a szerződéskötésé március 25.