A Volkswagen kínai forgalma 60 százalékkal bővült

A Ford, a Mercedes és a BMW után a Volkswagen (VW) is a kínai eladások jelentős bővüléséről számolt be; a német konszern a világ legnagyobb piacán 60 százalékkal több gépkocsit értékesített az év első három hónapjában, mint egy évvel korábban.

Az első negyedévi eredmények "felülmúlták a várakozásainkat" - mondta hétfőn Winfried Vahland, a VW Kínáért és Hongkongért felelős vezetője. A konszernhez tartozó márkák közül 121 százalékos növekedéssel a Skoda teljesített a legjobban, Audiból 77 százalékkal, VW-modellekből pedig 53 százalékkal többet adtak el az egy évvel korábbinál. A társaság összesen 457259 gépkocsit értékesített az ázsiai országban januártól március végéig.

Tavaly a gazdasági válság ellenére éves összevetésben 36,7 százalékkal nőtt a VW kínai forgalma, miközben a kínai piac egésze 46 százalékkal bővült. Az idén 25 százalékos, a piac becsült bővülésével megegyező nagyságú növekedést céloz meg a társaság.

Kína az egész iparágnak egyre fontosabb terep. Az 1,3 milliárd lakosú országban a Ford 84 százalékkal, a Mercedes 112 százalékkal, a BMW 106 százalékkal növelte forgalmát az idei első negyedévben.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.