A Vodafone bevétele egyelőre alig csökkent a válság miatt

Mindössze 0,2 százalékkal apadt a Vodafone Magyarország bevétele, piaci részesedése pedig fél százalék alatti mértékben nőtt. A teljes adatforgalomból származó bevétel 56,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, a percdíjakból származó teljes bevétel pedig 11 százalékkal emelkedett.

Csupán 0,2 százalékkal csökkent a Vodafone Magyarország bevétele az idén március végén zárult pénzügyi évben, miközben a piaci részesedése az aktív ügyfelek körében 0,37 százalékkal nőtt - közölte a társaság kedden az MTI-vel.A társaságnak a teljes adatforgalomból származó bevétele éves szinten 56,5 százalékkal nőtt, míg a percdíjakból származó teljes bevétele a bázishoz képest 11 százalékkal emelkedett.

A Vodafone korábban közölte: a 2008 március végén zárult pénzügyi évben a szolgáltatási árbevétele 0,4 százalékkal bővült az azt megelőző időszakban elért több mint 140 milliárd forinthoz képest. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint március végén 542 ezerre emelkedett Magyarországon a mobilinternet-előfizetők száma, a forgalmazásban résztvevő előfizetések alapján a Vodafone részesedése 25,37 százalék volt.

Március végén a magyar piacon 10,802 millió aktív, forgalmat generáló ügyfele volt a három mobil szolgáltatónak, amiből a Vodafone 21,91 százalékkal részesedett.

Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója elmondta: elégedett a cég teljesítményével, különösen azért, mert nehéz gazdasági környezetben dolgoztak. A pénzügyi eredmények a Vodafone Magyarország további erősödését mutatják.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.