A válság ellenére nőtt a CBA forgalma
A CBA Príma és Cent üzletek növelni tudták tavaly az értékesítési volument, míg főként a kisebb alapterületű, vidéki egységeknél előfordult forgalmi csökkenés – tette hozzá. Elmondta, a tavaly év végén lezárult Match és Profi üzletek átvételével hálózatuk 48 üzlettel bővül. Azzal számolnak, hogy ezen boltok átalakításával és megnyitásával jelentősen tudják növelni a forgalmat az idén.
Hozzátette: a 48 üzlet megnyitásával a foglalkoztatottak száma jelentős mértékben bővülni fog. A CBA távlati célja, hogy a most csatlakozott üzletek is magas hozzáadott értéket képviselő CBA Prímaként üzemeljenek majd. Elmondta, ezekben a boltokban magasabb minőségű termékek is megtalálhatók, 150 egységben vinotékát is működtetnek. Ezek idei kínálatát a szerdán megrendezett borverseny alapján választják ki.
A versenyen részt vett Tiffán Zsolt, az Országgyűlés szőlészeti és borászati albizottságának elnöke is. Fodor Attila elmondta, 650 bormintát vizsgáltak felkért nagy nevű hazai borászok, a két hét múlva várható eredmény alapján pedig hozzávetőlegesen 250-300 tétel kerülhet majd forgalomba.
A CBA üzleteiben évente 15-20 százalékkal bővül az eladott borok száma, így ez a legjobban fejlődő termékek közé tartozik – jegyezte meg a kommunikációs igazgató.