A Posta szállítja a Tesco-selejtet

A garanciális termékek szakszervizbe szállítására, valamint visszakézbesítésére szerződött a Magyar Posta és a Tesco. A hibás műszaki berendezéseket, eszközöket vásárlók az áruházlánc valamennyi hazai hipermarkettjében igénybe vehetik a posta szolgáltatását.

Bővítette kínálatát a Magyar Posta: a társaság a magyar logisztikai piacon egyedülálló szolgáltatása  keretében a Tesco által forgalmazott garanciális termékek szakszervizekbe szállítására és a megjavított készülékek visszakézbesítésére fejlesztett ki online megoldást.

A posta közlése szerint a kifejezetten erre a célra kialakított webes felületen a regisztráció után az áruházlánc munkatársai rögzítik a kiszállítandó termékeket és azt is kiválaszthatják, hogy mely szervizbe kérik a szállítást. A kézbesítendő árucikkek útja a szállítás teljes folyamatában nyomon követhető. A kézbesítés koordinálását telefonos diszpécserek segítik, ami lényegesen gyorsítja a kapcsolattartást az áruház, a kézbesítő és a szakszerviz között.

A posta havonta részletes riportot küld a felvett és kézbesített napi küldeménymennyiségről.

A szolgáltatást márciusban teszt jelleggel indította el a társaság. Május végére a posta logisztikai tevékenységét már 115-áruház, azaz az összes Magyarországon működő Tesco hipermarket igénybe vette.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.