A Magyar Turizmus Zrt. jövőre a belföldi turizmusra figyel

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. 2009-ben a belföldi és a környező országokból érkező idegenforgalom ösztönzésére koncentrál – emelte ki a szervezet 2009-es stratégiájának fő célkitűzését Szűcs Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója egy mai sajtótájékoztatón.

Niklai Ákos, az MT elnöke a 2009-es célok közül emellett kiemelte a szakmával való együttműködés erősítését, a források koncentrálását az európai országokban a piacokra szabott  erőteljesebb népszerűsítésre, míg a távolabbi piacokon mérsékeltebb, fenntartó jellegű marketing szervezését. Hozzátette: a Budapesttel és a légitársaságokkal való együttműködés, valamint a vonattal, autóbusszal érkezők hatékonyabb megszólítása szintén kiemelt helyen szerepel az MT 2009-es stratégiájában.

A ferihegyi sztrájkkal kapcsolatban Niklai Ákos hangsúlyozta, az ágazat szempontjából kulcsfontosságú a helyzet mielőbbi rendezése. A  várható veszteségeket érzékeltetendő elmondta: ha csak 1000 kieső vendéggel számolnak, a sztrájk már akkor is mintegy 200 millió forintos veszteséget okoz az ágazatnak.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.