A logisztika művészete Győrött

A megrendeléstől számított 176. percben már az Audi szerelősorának munkaállomásán kell lennie a ThyssenKrupp új, győri gyárában készülő futóműnek. A nyolcvan országban működő német világcég pénteken avatta fel új üzemét a kisalföldi megyeszékhelyen.

Hatvan munkatárs naponta 500 első és hátsó futóművet készít az új gyárban. Ez az üzem az Audi győri komplexuma kerítésén kívül, annak gyakorlatilag a másik oldalán épült fel, s korszerű logisztikai rendben szolgálja ki az autógyárat.

A beszállító cég csak akkor kapja a konkrét megrendelést az adott futóműváltozatra, amikor az Audi már elkezdte az első munkamozzanatot az új A3-as autón. Az ezt követő 176. perben a beszerelés helyszínén kell lennie a futóműnek. Erről az úgynevezett just in sequence rendszerről Thomas Müller, a ThyssenKrupp Automotive Systems vezérigazgatója azt mondta: a logisztika művészete.

A ThyssenKrupp konszern éves árbevétele egyébként 12 000 milliárd forint, alkalmazottainak száma pedig százötvenezer. A győri gyáron kívül több magyarországi érdekeltsége is van a német cégnek.

Borkai Zsolt győri polgármester szerint az újabb világcég befektetése is azt bizonyítja, hogy Győr minden tekintetben a hazai járműipar fővárosa lett.

Felavatták a ThyssenKrupp új győri gyárát
Győr, 2013. június 21. Egy munkás futóműveket szerel össze a német ThyssenKrupp konszern 1,2 milliárd forintból kialakított új győri üzemében 2013. június 21-én. A következő időszakban 120 millió eurós éves forgalmat várnak a győri üzemtől, amely az Audi közeli járműgyárát látja el futóműrendszerekkel. MTI Fotó: Krizsán Csaba
Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.