A Lidl-mobil sem emeli tarifáit
Kiszámítható partner kívánunk maradni a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 forintos perc- és SMS díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke annak kapcsán, hogy cége nem hárítja át ügyfeleire a július elsejétől élő percenkénti és SMS-enkénti telekomadót.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat, kimagaslóan kedvező és minden irányban egységes tarifát nyújt ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a Lidl valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.
„Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülék portfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük.” – tette hozzá Grósz Jenő.