A kkv-k 88 százaléka új termék bevezetését tervezi

A kis- és közepes vállalkozások (kkv-k) 88 százaléka tervezi új termék, vagy szolgáltatás bevezetését 2009-ben - derül ki a Marketing Commando egyik felméréséből.

A február első két hetében készített internetes felmérés során a válaszadó kiscégek 71 százaléka 1-3 újítást, 13 százalékuk  4-10, míg 4 százalék 10-nél több újdonság bevezetésére készül, és  mindössze 10 százalék azoknak az aránya, amelyek nem rukkolnak elő  újítással.

A Marketing Commando közölte: a kutatásuk eredménye egybevág a K  and H Bank által 2009. február elején közölt bizalmi index  következtetésével,  amely rámutat, hogy a válság okozta innovációs  kényszer miatt a kkv-k 72 százaléka tervez  termékfejlesztést, valamint foglalkozik új piacok meghódításával.

A Marketing Commando felmérése kimutatta: a magyar szakemberek  és vállalkozások innovációs készsége világszínvonalú, ugyanakkor az  újdonságok bevezetésében tudáshiánnyal küzdenek, ami miatt az  újítások többsége méltatlanul kudarcba fullad.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.