A kkv-k 88 százaléka új termék bevezetését tervezi
A február első két hetében készített internetes felmérés során a válaszadó kiscégek 71 százaléka 1-3 újítást, 13 százalékuk 4-10, míg 4 százalék 10-nél több újdonság bevezetésére készül, és mindössze 10 százalék azoknak az aránya, amelyek nem rukkolnak elő újítással.
A Marketing Commando közölte: a kutatásuk eredménye egybevág a K and H Bank által 2009. február elején közölt bizalmi index következtetésével, amely rámutat, hogy a válság okozta innovációs kényszer miatt a kkv-k 72 százaléka tervez termékfejlesztést, valamint foglalkozik új piacok meghódításával.
A Marketing Commando felmérése kimutatta: a magyar szakemberek és vállalkozások innovációs készsége világszínvonalú, ugyanakkor az újdonságok bevezetésében tudáshiánnyal küzdenek, ami miatt az újítások többsége méltatlanul kudarcba fullad.