A régióban az Audi babérjaira tör a Tesla

Mától Kelet-Közép-Európában elsőként Magyarországon is hozzájuthatnak a cégvezetők a Tesla Model S-hez – írja a Világgazdaság. A kereskedelmi forgalomban egyelőre nem kapható felső kategóriás elektromos autó ára tartós bérleti konstrukcióban több mint félmillió forint havonta – igaz, ezért jár egy otthoni töltőállomás és szükség esetén a forgó-kopó alkatrészek cseréje is.

A díj a finanszírozási költségen, a casco- és kötelező gépjármű felelősségbiztosításon, regisztrációs adón, illetékeken kívül tartalmazza az intelligens otthoni töltőállomást és ennek üzembe helyezését, valamint a gumiabroncsra, forgó-kopó alkatrészek cseréjére vonatkozó karbantartást, szükség esetén pedig a javítást, az autómentést és a csereautót.

Az elektromos gépkocsik felfutása a céges flottákkal kezdődik majd, hiszen a vállalatok képesek a gyors váltásra, amint a tiszta autók üzemeltetési költsége versenyképessé válik a hagyományos üzeműekével – véli Vincent van der Meijden, a Teslát Magyarországon céges flottaautóként, tartós bérleti konstrukcióban először bevezető Business Lease ügyvezető igazgatója.

Bár a Tesla Model S nehezen összehasonlítható más autókkal, leginkább a cégvezetői szegmensbe illeszkedik, kategóriáját tekintve pedig a magas felszereltségű Audi A6-nak, illetve az Audi A8-nak felel meg.

Év végéig a szlovák és a cseh piacon is megjelenünk a Teslával. Várakozásaink szerint a régiós piacon ebben az évben 25, 2016-ban pedig 80 autóra lehet igény – mondta a gazdasági lapnak Vincent van der Meijden.

Vincent van der Meijden úgy véli, az elektromos autók lakossági aránya várhatóan 2020 körül, a mai flottákból a használtautó-piacra kerülő járművek révén emelkedik majd meg Magyarországon is.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.