Kell a cégér

Nem bízza a véletlenre a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. (NDN), hogy milyen arculata lesz a későbbi trafikoknak.

A koncessziós szerződés szokatlanul részletesen megszabja a trafikosoknak, hogy pontosan hogyan kell kinéznie a cégérnek. Pontosan körbeírják, hogy a cégér egy65 centiméterátmérőjű, kör alakú, opál plexi, két oldalán világító tábla, felülete szitázott, tamponnyomott vagy vinilfóliázott lehet, tartószerkezete fekete porszórt acél, a megvilágítása LED vagy kompakt fénycsöves homogén lehet.

Azonban az NDN ezen is túllépett: a napokban 169 oldalas kézikönyvet bocsátott a trafikosok rendelkezésére. A gazdagon illusztrált kiadványban rendkívüli részletességgel bemutatják, milyennek kellene lenni a nemzeti dohányboltok belterének és külterének.

Bár az NDN honlapjára csak néhány napja került ki a kézikönyv, a nemzeti dohányboltok kötelező és ajánlott látványelemeinek javát azonban máris meg lehet vásárolni egy hódmezővásárhelyi vállalkozás által üzemeltetett www.nemzetidohanyshop.hu weblapon. A domain nevet idén februárban regisztrálta egy bizonyos Bodrogi Tibor, aki a Hvg.hu szerint a hódmezővásárhelyi Alustart Fényreklám Kft. egyik tulajdonosa.

A cég az ország egyik legnagyobb fényreklámos cége, referenciái között megtalálható a CBA és a Tabán Trafik is – a két cégcsoport különféle képviselői, illetve hozzájuk kötődő személyek számos trafikkoncessziót nyertek el a trafikpályázaton.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.