Új babaruha márkát vezet be a Tesco

A Tesco bevezeti új baba márkáját a „Tesco Loves Baby” néven – olvasható az áruházlánc nemzetközi internetes oldalán. A vállalat ezzel nem titkoltan azt szeretné elérni, hogy javítsa nem élelmiszer üzletágának eredményét. A Marketinginfo.hu szerint a Tesco’s Baby és a Tipegő Klub is újraindult a Tesco Loves Baby márkanév alatt, egy új weboldallal bővítve, amely tanácsokat és tájékoztatást ad a szülőknek és a lehetséges szülőjelölteknek is. A Tesco egy piackutatási platformot is elindított kismamák számára, amelyben tesztelhetik az új termékeket, és visszajelzést adhatnak a tapasztalataikról. (Hírösszefoglalónk)

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.