Fortuna a Class FM-re költözött
Az Szrt. a hallgatottsági adatokkal magyarázta a váltást: tavaly novemberben a 18 év felettiek körében a Class FM hallgatottsága 23,6 százalékos, míg a Kossuthé 18,8 százalékos volt. Ennél jóval jelentősebb a különbség a fiatal korosztályoknál, Budapesten például a 18–29 évesek 30 százaléka preferálja a Classt, és csak 1 százalék a Kossuthot.
Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Szerencsejáték Zrt.-nek eddig is a Class volt a kedvenc rádiója: az adó 2009. őszi indulása óta náluk költötték el rádiós hirdetéseik túlnyomó többségét, míg a hallgatottságban alig lemaradó másik országos kereskedelmi adónál, az azóta megszűnt Neo FM-nél minimális összeget fordítottak ugyanerre. Az állami vállalat rádiós reklámokra szánt költségvetésének csaknem 90 százalékát a Class FM-nél költötte el 2011-ben és 2012-ben is (2011-ben például nettó 464 millió forintot), míg a hasonló hallgatottságú NeoFM-en mindkét évben 10 millió forintnál kisebb értékben hirdettek. A Class FM a fideszesként elkönyvelt nagyvállalkozó, Nyerges Zsolt többségi tulajdonába tartozik.
52MILLIÓ
AZ ÁLLAMI VÁLLALAT ötvenkétmillió forintos szerződés keretében viszi át a lottósorsolást a Class FM-re.