Kommunikációs tendert írt ki a GVH

Két részletben, nettó 120 millió forint keretösszeggel kommunikációs pályázatot hirdetett a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Az első, 50 millió forintos keretösszeget a GVH kommunikációs stratégiájának kialakítására és eseti marketingkampány tervezésére, lebonyolítására fordítják.

A másik, 70 millió forintos összeg a GVH idei kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatokra költhető el. Győztest legkésőbb február végéig hirdetnek. A hivatalnál elmondták: márciusig döntenek arról, hogy milyen kommunikációs stratégiát folytat a GVH, ugyanakkor továbbra is kiemelt jelentősége lesz a fogyasztói tudatosságot erősítő kampányoknak. Ilyen volt nemrég a fogyasztói csoportok veszélyeire felhívó felvilágosító kampányuk is.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.