A Tesco szégyelli a gazdaságost

A Tesco kivezeti nagy-britanniai boltjaiból a Tesco Value (gazdaságos) saját márkás termékeket, mert saját bevallásuk szerint is kínos volt ezek vásárlása – írja a This is Money gazdasági hírportál. A tapasztalatok szerint hasonló lépésekre kell számítani más piacokon is. A Tesco 1993-ban vezette be kék-fehér csíkos gazdaságos márkát. A sajátmárkás termék nem tűnik el teljesen: dizájnja barátságosabbra és kevéssé jellegzetesre változik, neve pedig az Everyday Value-ra. Andy Yaxley élelmiszer-kereskedelmi igazgató elmondta: felméréseik szerint a vásárlók zavarban voltak, ha Value-terméket kellett betenniük a kosárba. (Hírösszefoglalónk)

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.