Ismét új piacon az Enterprise
Ismét profilt bővít az Enterprise Group, amely 2010-ben vásárolta meg a Siemens Enterprise Communications Kft.-t, a német cég nagyvállalati kommunikációs megoldásokat kínáló leánycégét. Most a mérnöki informatikai megoldások (PLM) piacára lép be, azok után, hogy tavaly az egészségügyi szoftverekkel kezdett foglalkozni. A PLM iránt Magyarországon stabil a kereslet, s mivel egyelőre kevés cég használ ilyet, a piac jó lehetőségekkel kecsegtet. Az Enterprise a Siemens PLM-t és a Vero Software megoldást kínálja ügyfeleinek, a szállítók dedikált emberrel képviseltetik magukat a cégen belül. A Siemens azért fontos, mert a legtöbb autóipari cég ennek a gyártónak a megoldásait használja, s a beszállítóvá váláshoz alkalmazni kell ezeket – mondta Orbán Előd, az Enterprise Group ügyvezető igazgatója. A PLM olyan összetett megoldás, amellyel a gyártás rugalmasabb, költséghatékonyabb és jobb minőségű lehet. Az Enterprise a tavalyi 1,9 milliárd forintos bevétel után az idén 2,7 milliárdos forgalmat tervez, 2014-re pedig már a 3,8 milliárdos célt tűzte ki.