Tovább állja az adót a Tesco Mobile

Továbbra sem hárítja át a telefonadót ügyfeleire a Tesco Mobile, az ezzel kapcsolatos árgaranciáját meghosszabbítja jövő március elsejéig – válaszolta a Népszabadság kérdésére Reszkető Péter, a Tesco Mobile Zrt. vezetője, aki mindezt azzal indokolta, hogy a cégük hatékony működése mindezt lehetővé teszi.

A Tesco Mobile dupla prepaid csomag perc- és SMS-díjai így változatlanok maradnak. A Tesco Mobile az áruházlánc és a Vodafone közös tulajdona, döntéseit azonban a saját menedzsment önállóan hozza meg. A cég operatív irányításában mindössze öt ember vesz részt. Az immár fél éve a magyar piacon lévő virtuális szolgáltató vezetője kérdésünkre az ügyfélszámukat nem kívánta közölni, de annyit mondott: a számok megfelelnek a várakozásaiknak. Az NMHH által üzemeltetett hírközlési adatbázisból azonban kiderül, hogy a 06-31-es előhívóval rendelkező szolgáltató a rendelkezésre álló hívószámmezőből több, mint százezret kért le, így valószínűsíthető, hogy több tízezer előfizetőre tettek szert az első fél évben. – A számokból az látszik, hogy sokan a szolgáltatás kipróbálása után elsődleges mobil-előfizetésként kezdték el használni tescós SIM kártyájukat – számolt be a cégvezető. Az egyelőre csak feltöltőkártyás konstrukciót kínáló virtuális szolgáltató a mobilinternetes szolgáltatás fejlesztésében is gondolkodik, ennek jegyében októberig minden ügyfelük 50 megabyte díjmentes mobilinternet-használatra is jogosult, valamint ötven perc hálózaton belüli beszélgetést is jóváírnak a számlákon feltöltés esetén. 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.