Hárommilliárd forint marketingre
Két év alatt több mint hárommilliárdot költ marketingre a Magyar Turizmus Zrt. A kül- és belföldi kommunikációs és marketingfeladatokra kiírt két gyorsított, tárgyalásos közbeszerzési eljárást az I. M. G. Inter Media Group Kft. és a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte, a két megbízás nettó értéke meghaladja a hárommilliárd forintot – derült ki a Közbeszerzési Értesítőből. A külföldi turisztikai marketingre kiírt tenderre egyedül a Mediaedge:cia Hungary Kft. adott ajánlatot. A munka két évre szól nettó 1 milliárd 575 millió forint keretösszeggel. A belföldi médiastratégia megalkotására, médiatervezésre kiírt közbeszerzésre is egy ajánlat érkezett, az I. M. G. Inter Media Group Kft.-é. A szintén kétéves keretszerződés öszszege itt is nettó 1 milliárd 575 millió forint.