Jó fél évet zárt a Graboplast
Összességében 6 százalékkal növelte eladásait a győri Graboplast – derül ki a társaság közleményéből. Jelentős növekedés volt a járműipari padlók értékesítésében, ahol világszerte több mint 14 ezer autóbuszba került a győri cég termékéből.
Ugyanakkor jól alakult a sportpadlók szegmense is, hiszen 700 sportcsarnokhoz szállított speciális borítást a vállalat. A Graboplast úgynevezett„show-padlója” is igazi siker lett az idén, többek között a Magyar Állami Operaházba is a győri központú cég szállított. Az eredmények mellett a vállalat teljes átszervezést és hatékonyságnövelést hajtott végre az év első felében. Ennek is köszönhető, hogy eredménye meghaladja a félmilliárd forintot. A társaság előzetes várakozásai szerint az év második fele is kedvezően alakul majd a számukra. (Munkatársunktól)