Takarékossági kampányt indítanak
A nagy magyar energiaszolgáltató csoportok – az EDF Démász, a GDF Suez, a Főgáz, az Elmű–Émász, az E.ON és a Tigáz – energiahatékonysági kampányt indítottak Legyen ön is tudatos energiafogyasztó címmel –jelentették be a felek tegnap sajtótájékoztatón. A mostantól október elejéig tartó kampány költségvetése 462 millió forint. Először óriásplakát-, citylight- és jármű-dekorációs kampány indul. Információink szerint ezt a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekkörébe sorolt Publimont végzi. Később televíziós kampány indul. Kérdésünkre, miként értékelik majd a kezdeményezés hatékonyságát, Kuna Tibor, a médiatervezést végző Young and Partners kommunikációs ügynökség ügyvezető tulajdonosa kifejtette: a Magyar Energia Hivatal adatai alapján felmérik majd, hogy a kampányt követően mennyire csökkent az energiafogyasztás.