Élelmiszerhiány a repülőkön

A British Airways (BA) tegnap reggeli, Budapestről induló járatának utasai a check-in pultoknál egy „kedves” kis levelet kaptak, amelyben azt közölték, hogy a járaton nem tudják számukra a megfelelő fedélzeti ellátást nyújtani, mert az ezt biztosító cég és a repülőtér-üzemeltető vitája miatt az élelmiszer-szolgáltatást felfüggesztették feléjük.

Megtudtuk, hogy a Budapest Airport kikapcsolta az áramot a reptér területén működő szolgáltatónál, ezért a fennakadás. A BA esete nem egyedi, több légitársaság sem tudott megfelelő fedélzeti ellátást biztosítani utasainak. Az eddig a kiszolgálással foglalkozó Budapest Aeroservice egyébként a Malév csődjének újabb áldozata. A vállalat vezetője, Majtány György lapunknak elismerte a történteket, mint mondta, a Malév összeomlása miatt cégük is komoly anyagi gondokkal küzd. Az ügyvezető kifejtette: korábban megállapodtak a Budapest Airporttal a tartozásaik ütemezéséről, de állítása szerint az Airport a megállapodás ellenére lekapcsolta az áramot. A reptér részéről lapunkat úgy tájékoztatták: a társaság hosszú hónapok óta nem fizet bérleti díjat, s a közüzemi számláit sem egyenlíti ki. A cég vezetőjével többször is egyeztettek, és hivatalos felszólításokat is küldtek, ám végül nem maradt más eszközük, mint hogy lekapcsolják a nem fizető fogyasztót. Annak érdekében, hogy a légitársaságok ne maradjanak fedélzeti ellátás nélkül, a Budapest Airport listát juttatott el az érintett légitársaságokhoz arról, hogymilyenmás szolgáltatóktól rendelhetnek szolgáltatást. 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.