Telenor Tedd Oda! Nap

Önkéntes napot szervezett a Telenor a székházának helyet adó városban, Törökbálinton. A nagyszabású akcióban a mobilszolgáltató munkatársai munkahelyük környezetét tették szebbé és élhetőbbé. A munkálatok előkészítésében a helyi szervezetek is segítséget nyújtottak.

Önkéntesek lepték el június közepén Törökbálintot, ötszáz munkatárs a város több óvodájának és iskolájának kerítését festette újra és újította meg, játszótereket tett rendbe, és közel harminc buszmegállót tisztított meg. A feladatok részletes meghatározására a törökbálinti önkormányzattal és a helyi intézményekkel történt szakmai egyeztetés után került sor.

„Nagy örömmel fogadtuk a Telenor kezdeményezését, hiszen ez jól mutatja a vállalat elkötelezettségét a helyi értékek és Törökbálint városa mellett. Szorosan együttműködtünk az önkéntes nap programjainak tervezésében, és sikerült úgy összeállítanunk a programot, hogy azok egyszerre jelentettek közösségépítő projektet és a város számára hasznos tevékenységet” – mondta Turai István, Törökbálint polgármestere.

A Tedd Oda! Nap keretében a Telenor székházában is zajlottak események: a munkatársak a Bálint Márton és a Zimándy Ignác Általános Iskolák száz diákját látták vendégül, és színes programokkal szórakoztatták őket. A tanulók játékos keretek között kaphattak betekintést a digitális világ és a mobiltávközlés rejtelmeibe, kipróbálhatták a legújabb okostelefonokat, tableteket, és a környezettudatossági kvíz kitöltésével értékes nyereményeket kaptak.

A Telenor munkatársai megtisztították a vállalat központjához vezető bicikliutat és a gyalogosútvonalakat. Emellett a djuice ADDODA alkalmazásának segítségével könyvet, nyelvkönyvet, gyermekruhát, játékot, tartós élelmiszert és hangszereket is gyűjtöttek, melyeket a Vöröskereszt közreműködésével juttatnak el a rászorulókhoz. „Valljuk, hogy felelősséggel tartozunk vállalatunk környezetéért. Fontos, hogy saját kétkezi munkánkkal is hozzájáruljunk ahhoz: élhetőbb, barátságosabb város várja az itt élőket – felnőtteket és gyerekeket – és munkatársainkat.

Remélem, hogy jó példával tudunk szolgálni, és egyre több vállalat tartja majd fontosnak, hogy tegyen saját környezetéért” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója. A Telenor szeretne segítséget nyújtani azoknak a cégeknek, civilszervezeteknek és magánszemélyeknek, akik hasonló önkéntes nap szervezését tervezik. A Tedd Oda! Nap tapasztalataira alapozva a mobilszolgáltató összeállít egy olyan, hasznos tanácsokból álló dokumentumot, amelyet bárki fel tud használni egy ilyen jellegű rendezvény tervezésekor. A szervezők minden érdeklődő számára elérhetővé teszik az önkéntes napon gyűjtött tapasztalataikat a Telenor honlapján.

-
Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.