A percdíj fele már adó a Telenornál

Előrukkolt a Telenor annak részleteivel, miként hárítja át a telefonadót az ügyfelekre – korábbi jelzésének megfelelően. A lakossági ügyfelek havidíjai nem változnak, a számlás előfizetők azonban a telefonszámla végösszegének kismértékű emelkedésére számíthatnak, mivel július 16-tól minden sikeres hívásuk után nettó 1,96 forintnyi kapcsolási díjat fizetnek.

A díjtétel független a hívás időtartamától, és nem vonatkozik az eddig is díjmentesen hívható számokra. A kártyás tarifacsomagok eseté ben a telefonadó bevezetése miatt a percdíjak nettó 1,4 forinttal emelkednek, s minden adóköteles hívás után kapcsolási díjat kell fizetni.

A kis- és középvállalatoknak szóló tarifacsomagoknál a költségnövekedés határozott összegű lesz, és nem a hívások számán vagy hosszán alapul. A Telenor a publikus üzleti tarifacsomagok havi alapdíját átlagosan nettó 265 forinttal emeli, valamint további költségnövekedést jelent, hogy az első perc számlázása nem másodperc-, hanem percalapon történik a jövőben. Az SMS-ek ára az üzleti tarifacsomagok esetén nettó két forinttal nő. A vállalaton belül korlátlan belföldi beszélgetést tartalmazó csomagoknál a percek száma havi ezerre, azaz 16,6 órányi ingyenes beszélgetésre korlátozódik. A társaság hangsúlyozza, hogy az új adó bevezetésével egypercnyi beszélgetés összköltségének már több mint felét az államnak fizetendő díjak, adók és járulékok teszik ki.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.