A válságban is tartja magát a Coop
A válságban is meg tudta őrizni pozícióit a Coop üzletlánc, hiszen a fogyasztás folyamatos csökkenés emellett a teljesen magyar tulajdonban lévő, 700 kis- és középvállalkozással, az ország legnagyobb franchise rendszereként működő kiskereskedelmi lánc, az elmúlt öt évet nagyjából azonos szintű évi, 510 milliárd forintos árbevétellel zárta – tette közzé a társaság.
Murányi László vezérigazgatót újraválasztotta a cég közgyűlése, aki elmondta: többirányú fejlesztéssel igyekszik elérni azt, hogy cége még inkább megállja a helyét az erősödő piaci versenyben. Közel hatmilliárdos beruházás keretében új informatikai rendszert fejlesztettek, ma már 58 vevőközpont 1052 boltja csatlakozott ehhez. Tavaly indult a Coop törzsvásárlói kártya programja, az első évre tervezett 300 ezer helyett 600 ezer kártyát igényeltek a vásárlók, 2012-ben a törzsvásárlói létszám elérheti az egymilliót. A cég közgyűlésén Csepeli Lajost választották az igazgatóság elnökének.