Nyertes az ügyfél?
Mint írják, a nemzetközi privát banki szektor még mindig nem heverte ki az általános érték- és bizalmi válságot, mely az iparágra telepedett, s mely nyomot hagyott a magyar privát banki piacon is. De a hazai szolgáltatókra nemcsak emiatt vár átalakulás, hanem azért, mert a piac 2010-ig bővült, tavaly azonban már ügyfél- és szolgáltatói oldalon is a telítődés jeleit mutatta. A Blochamps várakozása szerint rövid és középtávon a hazai piac koncentrálódása várható.
– Azok a szolgáltatók lesznek az igazi nyertesek, akik komplex termékkört kínálnak az ügyfelekkel együtt gondolkodva – véli Karagich István. Ügyféloldalon újra előtérbe kerül az a szempont, hogy adott ügyfélre mélységében is kellő figyelmet, időt és energiát fordítson tanácsadója, rugalmasságot és minőségi kiszolgálást biztosítva. A vagyonos ügyfeleket kiemelten kezelő piaci szereplők eddig is nagy száma azonban várhatóan nem növekszik – írja az előrejelzés. (Munkatársunktól)