Milyen legyen a CSR-piac 2013-ban?
A félnapos rendezvény fókusztémáiból néhány szemelvény. Enterprise 2020 címmel a nemzetközi kezdeményezéseket, a jövő vállalkozásának vízióját foglalják össze. 2020 vállalata felelősen, átláthatóan és nyereségesen működik, és az érintett csoportokkal szorosan együttműködve megoldásokat talál a környezet és a társadalmak problémáira.
Szó lesz az EU új CSR-stratégiájáról, amelynek célkitűzései: az Európa 2020, azaz az intelligens, fenntartható és bevonó-befogadó növekedés stratégiájának támogatása; az EU CSR-ben betöltött globális vezető szerepének erősítése; az EU-tagállamok CSR-stratégiáinak összehangolása. A fórumon kiemelt szerepet kap a közös értékteremtés (Creating Shared Value – CSV) megvitatása, melynek alapja, hogy egy vállalat csak akkor lehet hosszú távon sikeres, ha nemcsak a részvényesei, hanem a társadalom számára is értéket teremt. Kerekasztal-beszélgetésen osztják meg gondolataikat a meghívott állami, vállalati és civil szakértők arról, hogy a képviselt szektorok hogyan tudnak együtt értéket létrehozni a társadalom számára. (A rendezvényre május 10-ig lehet jelentkezni a www.csrpiac.hu oldalon.)