A CBA vezetné a magyar piacot

Az 1992-ben alapított hazai kiskereskedelmi lánc, a CBA indulásának huszadik évfordulója alkalmából a minap Baldauf László, a csoport elnöke annak a véleményének adott hangot, hogy mivel külföldön az adott ország kereskedői uralják a piacot, Magyarországon is ez lenne az ideális állapot.

A CBA ennek érdekében stratégiai lépésekre készül: fel kívánja vásárolni a magyarországi piacról kivonuló külföldi hálózatok üzleteit, illetve korszerűsíteni fogja a már meglévő boltjait.

A CBA a Nielsen piackutató cég 2010-es adatai szerint a 666 milliárd forintos forgalmú brit Tesco után a hazai élelmiszer-kiskereskedelemmásodik legnagyobb hálózata, tavalyelőtt 555 milliárd forint értékű portéka kelt el a magyar üzletlánc egységeiben.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.