Kínában triplázna a kávéóriás
Ehhez a vállalat tervei szerint több mint háromszorosára növelnék a munkavállalói létszámot. Kína a cég egyik legnagyobb sikersztorija. Nemcsak Kínában, de Ázsia csendes-óceáni régiójában is hatalmas a növekedési potenciál, a pénzügyi év első negyedévében az árbevétel 28 százalékkal, 166,9 millió dollárra nőtt, míg a működési bevételek 26 százalékkal, 57,8 millió dollárra nőttek.
Annak ellenére, hogy a növekvő költségekmiatt a cég jelentős áremelésre kényszerült Kínában – már többet fizetnek, mint az amerikaiak –, a fogyasztók nem pártoltak el a Starbucks kávéitól. Az Euromonitor International szerint a kínai kávéfogyasztás dinamikusan növekedhet tovább, 2011-ben például 20 százalékkal nőttek az eladások a 2010-es évhez képest, míg 2006-hoz képest 92 százalékos a bővülés mértéke.