Az internet az igazi iránytű

A potenciális ügyfelek 70 százaléka alaposan körülnéz az interneten, mielőtt biztosítást kötne, ezért felértékelődtek a biztosításokat összehasonlító honlapok – közölte a 23 országban 24 ezer biztosított megkérdezése alapján készült felmérése alapján az Ernst & Young.

A kutatás szerint – írta az MTI – a magyarok elsősorban a nem életbiztosítás jellegű biztosítások megkötése előtt tájékozódnak az öszszehasonlító honlapokon. A felmérés a magyar biztosítási piac szűkülését vetítette előre, ez igaz az élet- és a nem élet jellegű biztosításokra is. A válság miatt a megtakarítási jellegű életbiztosítások nem növekszenek, viszont – az adó- és járulékmentesség miatt –teret nyerhetnek az egészségügyi biztosítások. A teljes mintában a biztosítókkal szembeni elégedettségi index a 7-es szinten áll a tízpontos skálán, ami megfelelőnek mondható. A megkérdezettek kifogásolták, hogy a biztosítók nem jutalmazzák az ügyfelek hűségét.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.