A Honda enyhe növekedésben bízik
A tavalyi évnél jobbat reméltek a motorforgalmazók, de hiába, mert az első két hónap után tovább zuhantak az eladások.
A borúlátó várakozásoktól is elmaradt a motorpiac 2011. évi teljesítménye, miután újabb 14 százalékos visszaesés után kevesebb mint 2 ezer új gépet adtak át – hangzott el a Honda Hungary csütörtöki, haazai modellbemutatóján.
A piac legnagyobb szereplője, több mint 44 százalékos részesedéssel éppen a Honda volt, a második a BMW, míg a harmadik helyen a Suzuki szerepelt. A cég hazai szakemberei abban bíznak, hogy idén 6 százalékkal bővül a kereslet, bár a januári és a februári adatok nem erre utalnak. Az év első hónapjában 31 százalékkal, míg a másodikban 41 százalékkal ismét csökkent a forgalmazás. Hogy a japán márka mindezek ellenére idén tartani tudja eladásit a magyar piacon, 11 újdonságot vezetnek be.