Indul a Duke-offenzíva

Darabszámát és nyereségét is növelte az osztrák KTM márka, mely Európába és az USA-ba is gyárt motorkerékpárokat, idén pedig India eladásainak felfuttatására készül. A KTM AG 81,2 ezer motorkerékpárt adott el világszerte, ami 22,4 százalékos növekedést jelent egy év alatt. A KTM 2011-es forgalma több mint 13 százalékkal, 526,8 millió euróra ugrott, nettó nyeresége pedig meghaladta a 20 millió eurót. A cég elnök-vezérigazgatója, Stefan Pierer szerint a sikerben jelentős szerepe volt a Duke 125-ös modellnek. Az idei évben is növekedésre számít a KTM, mely a 200-as Duke Újdelhiben tartott premierje után az indiai Bajaj céggel együttműködve 20 ezer motorkerékpár eladását tervezi az ázsiai országban.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.