Minden piacon növekedett a Volvo

Minden értékesítési régióban növelte eladásait 2011-ben a Volvo Car Corporation.

Tavaly 449 255 autót értékesített világszerte a svéd hátterű, magas minőségű kocsikat gyártó vállalat, 20,3 százalékkal többet a 2010-es 373 525-nél. A növekedési ütem a luxuskategóriában a legmagasabbnak számít a világon. A legnagyobb mértékű növekedést, 54,4 százalékosat, a Volvo Kínában érte el, ahol 47 140 autót értékesített a 2010-es 30 522 után. Az észak-amerikai eladások 22,5 százalékkal nőttek, Európában pedig 13,1 százalékkal sikerült túlszárnyalni a megelőző évi adatokat. A cég közlése szerint a Volvo piaci részesedése minden értékesítési régióban emelkedett tavaly. 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.