Javult a helyzet a szűk esztendők után
A Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója, Eppel János a tavalyi 18,5 ezer után idén 19-20 ezer autó eladásával számol. A legnagyobb piaci szereplő, az Audi, a Seat, a Skoda, Porsche és a VW márka importőre ezt a célt kevesebb kereskedéssel akarja teljesíteni, hiszen hálózata 112-ről 89 egységre csökkent a válság óta. A személyautó kategóriában piacvezető Opel Magyarország igazgatója, Kovács Tamás 5-10 százalékos növekedést vár, ami a teljes magyar piacon legalább 62 ezer új autót jelentene. A Renault Hungaria ügyvezető igazgatója, Maróthy Miklós 2012-ben 10-12 százalékos piaci növekedést remél, ebből 52 ezer lesz a személyautó és nyolcezer a haszonjármű. A Ford igazgatója, Knaver Ferenc a teljes piacot 65-70 ezer közé várja, ebből 14 ezer kishaszonjármű, saját márkájának értékesítését 7-8 ezer darabra tervezi.