Drága, de behozza az árát a reklám

A Volkswagenhez hasonlóan a délkoreai Hyundai is ki akarja használni az amerikaifutball-bajnokság döntőjében, a Super Bowlban rejlő üzleti lehetőségeket. Az autógyártó bejelentette, hogy az ő reklámjait is sugározzák majd a 2012. február 5-én Indianapolisban sorra kerülő mérkőzés közvetítése alatt.

A statisztikák szerint minden évben a világ második legnagyobb nézettségű sporteseménye a Super Bowl. A közönség zömét természetesen az amerikaiak adják, a helyiek körében rendre hetven százalék körüli az esemény nézettsége. A közvetítést megszakító reklámok így rendkívül sok emberhez jutnak el. A vállalatok ilyenkor igyekeznek minél kreatívabb reklámokat készíteni, és egy félperces reklámért nagyjából hárommillió dollárt fizetnek. Ez a legtöbb esetben rendkívül gyorsan megtérülő befektetés. A Volkswagennek a tavalyi döntőn vetített, számos díjat besöpört reklámja után hetven százalékkal nőtt meg a Volkswagen Passat iránti érdeklődés a tengerentúlon.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.