Európai szinten
A tisztán magyar tulajdonban álló családi vállalkozás 2006-ban lépett a nemzetközi márkák uralta, dinamikusan fejlődő hazai energiaital-piacra, felismerve az ár és a minőség terén kínálkozó piaci rést. Gyors fejlődése eredményeként 2009-re Magyarországon piac vezetővé vált, s ezt a pozíciót 14%-os gyártási mennyiséggel és 17,9%-os darabszámmal napjainkban is őrzi.
Ugyanebben az évben európai uniós és hazai pályázatokon elnyert 1,1 milliárd forintnyi támogatás felhasználásával kezdődött el a zöldmezős beruházás Szikszó határában, amelynek eredményeként idén áprilisban avatták fel a legmodernebb palackozó gépsorral felszerelt, 50-70 főnek munkát adó 7000 m2-es üzemcsarnokot és raktárt. A 4,5 milliárd forint összértékű beruházás példa nélküli Borsod-Abaúj-Zemplén megyében – ekkora fejlesztésre az elmúlt 15-20 évben egyetlen cég sem vállalkozott.
A vállalkozás az elmúlt két évben másfélszeres termelésnövekedést produkált, az új üzem immár 48 ezer palackot állít elő óránként, termékeit 3 kontinens 28 országában forgalmazza. A termelés döntő hányada – a korábbi bértöltéssel ellentétben – a beruházás révén Magyarországra került, és idehaza részben a Coop üzletek közvetítésével talál gazdára.
Szabari József, a Hell Energy Magyarország Kft. regionális igazgatója az együttműködést méltatva rámutatott: a Hell számára öröm, hogy az országos hálózat által forgalmazott minőségi magyar termékek között a hazai gyártású Hell energiaital is helyet kap. Egyúttal bemutatta a vállalat legújabb, Hell Energy New Generation elnevezésű, forradalmian új termékét, amely növényi eredetű összetevői révén egészségesebb, mint a korábbi, koffein hozzáadásával készült energiaital. Egyedülálló klinikai alvásteszt bizonyítja, hogy a természetes alapanyagok – a Dél-Amerikában általánosan fogyasztott matétea és a kakaóbabban lévő, serkentő hatású teobromin – felhasználásával készülő New Generation elődjével azonos ébren tartó hatással rendelkezik.