Új piacon az Orangeways

Új, a közösségi és a távolsági autóbusz-közlekedéstől merőben eltérő területen jelenik meg az eddig leginkább nemzetközi diszkont- és komfortjáratairól ismertté vált Orangeways Zrt. – tudta meg a Népszabadság. A vállalat saját neve alatt futó energiaitalt dob piacra.

Úgy tudjuk, a folyamat lényegében az utolsó fázisnál tart, miután a vállalat vezetői már megegyeztek hazai és külföldi viszonteladókkal is, így a cég termékei már a napokban megjelennek több meghatározó kereskedelmi láncban. Kovács Miklós, az Orangeways Zrt. vezérigazgatója kérdésünkre, hogy miért pont most, a chipsadó bevezetésekor lépnek be erre a területre, úgy fogalmazott: a várható többletterhek ugyan vélhetően megnehezítik a helyzetüket, ennek ellenére nincs lehetőségük arra, hogy ezeket áthárítsák a fogyasztóikra.

Piackutatásukszerint akad még szabad hely ezen a területen, példaként narancsízű energiaitalukat említette, amelyhez hasonló termék nem kapható nálunk. Emellett stratégiai döntésük volt, hogy új területen jelenjenek meg, ezzel erősítve az Orangeways márkát, méghozzá az energiaital-szektortól eltérő, nem agresszív kisugárzású termékkel.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.