Jó negyedév a Volvónál
A Volvo Car Corporation 2011 második negyedévében 33 milliárd svéd korona értékesítési árbevétel mellett 600 millió svéd korona üzleti eredményt ért el. Az értékesítési árbevétel 3,5 milliárd koronával, az elért eredmény pedig 170 millió koronával múlta felül az előző év azonos időszakit – közölte a Volvo Auto Hungária Kft. Az értékesítési árbevétel és az eredmény javulása az eladások növekedésének és a bővített termékkínálatnak volt köszönhető, a terjeszkedési tervek finanszírozási költségei, valamint a kedvezőtlen árfolyamhatások azonban valamelyest csökkentették a nyereséget. A Volvo Car Corporation a 2010 második negyedévi 97 884 autónál 26,6 százalékkal több, 123 919 autót adott el az ideimásodik negyedévben. Az eladások legnagyobb arányban, 62,1 százalékkal Kínában nőttek, míg Észak-Amerikában 43 százalékkal, a skandináv országokban 17,7 százalékkal, Európa többi részén pedig 15,5 százalékkal emelkedtek. A Volvo piaci részesedése minden régióban emelkedett. A Volvo Autó Hungária 299 autót értékesített 2011 második negyedévében Magyarországon, 37,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. (MTI)