Napi és heti mobilnet-konstrukció mindenkinek
A TV2 lesz a legújabb mobilnet-szolgáltató, amely csak és kizárólag feltöltőkártyás konstrukciókat hozott be a magyar kínálatba. A szolgáltatás hátterét a mobilnet fejlesztésében eddig is sok innovációt vállaló Vodafone adja, de ezúttal a felek szakítanak azzal a gyakorlattal, ami a hasonló együttműködések esetén szokványos volt. Korábban kábelszolgáltatók és más cégek is árulták saját márkanéven valamelyik szolgáltató mobilnetjét, de a csomagok vagy ugyanazok, vagy hasonlóak voltak ahhoz, mint amit az operátor kínált, a lényeg az volt, hogy árban ne menjenek lejjebb.
Most viszont változott a helyzet, mert a TV2 Mobilnet kizárólag feltöltőkártyás csomagokat kínál – hűségnyilatkozat és határozott idejű szerződés nélkül – méghozzá olyan konstrukcióban is, amely pár száz forintért biztosítja a mobilnetet. Így lehet venni egyórás, egynapos vagy egyhetes elérést is (350, 690, 2490 Ft), a havi konstrukció mellett. Külföldön ezek a turisták körében is népszerűek, valamint azért, mert vannak, akik nagyon célirányosan használják a netet.
Ahogy arról lapunk mellett a hwsw.hu, az Index.hu is beszámolt a múlt héten, az értékesítési partner a Tesco lesz, több mint nyolcvan áruházban árulják majd a csomagokat. A Vodafone értékesítési hálózatában ezt a szolgáltatást nem árulják majd, viszont a feltöltést ugyanazoknál a pontoknál intézhetik az ügyfelek, mint a Vodafone esetében.
– Tavaly a Vodafone tudta leginkább növelni mobilinternetes forgalmát és a mobilnet-előfizetők száma több mint másfélszeresére emelkedett – fogalmazottdr. Beck György, a Vodafone elnök-vezérigazgatója, s hozzátette: ezekkel a konstrukciókkal olyanok is igénybe vehetik a széles sávú mobilnetet, akiknek eddig ez nem fért bele a költségvetésébe. Hivatkozott egy újságcikkre is, mely szerint az utóbbi évtizedekben a széles sávú internet az egyik olyan innováció, amelyik pozitív irányba befolyásolta a társadalmak fejlődését.
– Egy teljesen új területen mutathatjuk meg elkötelezettségünket a szórakoztatás és az innovatív új szolgáltatások iránt – mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója. A TV2 exkluzív videotartalmakhoz is hozzáférést kínál a csomagok mellett.
Nyitrai Zsolt, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infokommunikációért felelős államtitkára szerint a két cég felmérte az ügyféligényeket és igazi választ adtak azokra. Hozzátette: Magyarországon jelenleg négymillió ember nem fér hozzá az internethez, s ez a megoldás is segít ennek leküzdésében. Elmondta: a kormány célja az, hogy 100 százalékos legyen az országban a széles sávú internetlefedettség azért, mert ez növeli a versenyképességet, segíti a munkahelyteremtést és a kreatív iparágak fejlődését.