Bevásárolt az AOL
– Döbbenetes volt, mennyire egybeestek az elképzeléseink, gyakorlatilag kiegészítettük egymás mondatait – mondta Arianna Huffington a Tim Armstronggal, az AOL elnökvezérigazgatójával alig pár hónapja kezdett egyeztetéseiről. A főként készpénzes üzletet mára virradóra jelentették be, és tavaszra üthetik nyélbe.
Ezzel a hat év alatt Amerika egyik legnépszerűbb hírés véleményportáljává vált „HuffPo” az országban 117, világszerte pedig 270 millió felhasználót ér majd el, az AOL pedig stabil, havi mintegy 25 milliós olvasótábort kap hirdetéseihez. Az évi több mint hárommilliárd dolláros forgalmat bonyolító AOL infrastruktúrájához az „új média” láthatóan sikeres tartalmi megközelítésével adhat némi hozzáadott értéket.
Armstrong cége most vágta a legnagyobb fába a fejszéjét azóta, hogy több mint egy éve levált a Time Warnerről. Ugyanakkor megfigyelők körében kétségek merültek fel a leendő The Huffington Post Media Group függetlenségével kapcsolatban, ahogyan – ellenkező irányban – azt illetően is: a liberális Arianna Huffington „hírcárnővé” és a médiacsoport arcává való előléptetése nem árt-e majd az internetcégnek. „A politikamentesnek tartott AOL azt kockáztatja, hogy elveszíti pártsemleges imázsát” – írta a The New York Times.