Folyamatos az új arculatra váltás a Coop Győr üzleteiben
A megelőző évek hálózatfejlesztési koncepciójának eredményeként a Coop Győrt jelenleg 38 – közülük egy Szuper, öt Maxi, 30 Coop és kettő Mini – kiskereskedelmi egység alkotja. Az üzletek többsége Győr város területén, illetve a város vonzáskörzetében lévő 30 településen helyezkedik el. A cégcsoporthoz tartozik a közelmúltban Pannonhalmán átalakított 312 négyzetméter alapterületű üzlet, amely kívül-belül az új Coop-arculat egyik mintaboltja. A kivitelezés során itt szerzett tapasztalatokat a többi egység új arculatba „öltöztetésénél” is felhasználják.
A fejlődési színvonalat jól mutatja, hogy a térség üzleteinek többsége korszerű informatikai rendszerrel felszerelt, vonalkódos és rendszeresen széles áruválasztékkal rendelkezik. Meghatározóak az árukínálatban a napi friss termékek: a kenyér- és pékáru, a hús- és húsipari termékek, a zöldség-gyümölcs és a tej, tejtermékek.
Az üzletek korszerűségétmutatja, hogy valamennyi üzlet vásárlójának biztosított a COOP-klub törzsvásárlói programban való részvétel, ami az igénybevevő számára meg-megújuló engedményeket, kedvezményeket kínál.
A térségi vállalatcsoport tudatos, több lábon állásátmutatja, hogy a Coop Győr Zrt. közvetlen érdekeltségébe – vagyis 100 százalékos tulajdonnal – cukrászés tésztaüzem, sütőüzem, húsfeldolgozó és egy építőipari-karbantartó részleg is tartozik. Míg az előbbi élelmiszer-ipari vállalkozások egyrészt a csoporthoz tartozó Coop üzleteket, másrészt – a térségi körzeten kívül – még mintegy 80 kiskereskedelmi egységet, valamint iskolákat, óvodákat lát el a helyben készült, illetve feldolgozott termékeivel, addig az építőipari részleg az üzletek ütemezett átalakítását, karbantartási munkálatait végzik gyorsan és rugalmasan, a szabad kapacitást pedig külső megbízások töltik ki.
Boros Péter, a Coop Győr Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint a csoport üzletpolitikája és gyakorlata: a magyar tulajdonú üzletláncnak az a küldetése, hogy a magyar árut előnyben részesítse. Ezekből a kínálat 80 százalékos, s ha ár/érték arányban versenyeztetik amagyar termékeket a külföldiekkel szemben, akkor –az azonos minőségi kategóriába tartozó áruk esetében – biztosan győznek a hazaiak. Ezért is bíznak abban, hogy a vevők többnyire a hazait választják. Eddig elégedettek voltak kínálatukkal, ezt az is bizonyítja, hogy forgalmuk a gazdasági válság időszakában is nőtt.
A Coop Győr üzleteit a szombathelyi székhelyű Hétforrás Nagykereskedelmi Zrt. régiója látja el áruval.