Röviden

Ismét veszteségessé vált a Playboy

Ismét veszteséget kellett elkönyvelnie a második negyedévben a Playboynak, mert nem megy jól a férfimagazin, egyre kevesebb nézője van a tévécsatornának, és az egykor nagy reményekkel kecsegtető internet sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A lapot kiadó vállalat, a Playboy Enterprises bevétele 10 százalékkal csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 56 millió dollárra. A veszteség 5,4 millió dollár volt, de ennél is több lett volna, ha nem hajtanak végre takarékossági intézkedéseket. (MTI)

 

Mindent legázolt a Starcraft második része

Ahogy várni lehetett, az idei év legjobban várt PC-s stratégiai játékát viszik, mint a cukrot. A Blizzard Entertainment (BE) által július 27-én megjelentetett Starcraft II-ből az első két nap alatt mintegy 1,5 millió darabot értékesítettek – tette közzé hivatalos számait a BE. Ezzel a piacon minden idők legjobban induló stratégiai és az év legjobban fogyó játékává vált. A hatalmas érdeklődést az is fokozta, hogy az új fejlesztésre több mint 12 évet kellett várni. Világszerte egyébként több mint 8 ezer üzlet nyitott azért, hogy a rajongók már éjfélkor hozzájussanak a játékhoz. (Munkatársunktól)

Az OHK koordinálta az eredetvédést

A gyulai és a csabai kolbász európai uniós eredetvédettségi eljárásáról és e cím megszerzésével járó üzleti lehetőségekről szóló cikkünk kapcsán az Országos Húsipari Kutatóintézet (OHK) kiegészítést tett, amely szerint munkatársai is részt vettek az elismerés megszerzését előkészítő munkában. Így a brüssze li illetékesekkel az agrártárca felelőse, Zobor Enikő mellett az OHK szakembere, Incze Kálmán is tartotta a kapcsolatot, s az unió számára szakvéleményeket is készítettek. (Á. A.)

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.