Csányi beszállt a Forma–1-be

Több százmilliós befektetéssel lett a Forma–1 szponzora a Csányi Sándor érdekeltségébe tartozó Bonafarm. A Magyar Nagydíjon a McLaren-Mercedes csapat autóin a főszponzor Vodafone-emblémája helyett a 141 éves Pick logóját hordja majd az istálló két világbajnoka: Lewis Hamilton és Jenson Button. A Vodafone és a Bonafarm-csoport között pénz nem cserél gazdát: egy multi „gesztusáról” van szó. Úgy tudjuk, hogy a Picknek biztosított médiaérték közel félmilliárd forintot ér, de ezt egyik fél sem erősítette meg – igaz, nem is cáfolta. Mivel felfutóban van a mobiltechnológiák ipari alkalmazása, a legszélesebb felhasználási területet pedig a mezőgazdaság jelenti, nem meglepetés a Vodafone Magyarország választása.

– Célunk, hogy a mezőgazdaságra és a logisztikára specializált kommunikációs és internetes szolgáltatásokat vezethessünk be a Bonafarm tagvállalatainál – mondta lapunknak Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója. –A Pick külföldön a legelismertebb magyar élelmiszermárkák egyike, a Bonafarm-csoport pedig regionális szinten is meghatározó szerepre tör – tette hozzá Csányi Sándor.

A Bonafarmnak pozitív példa lehetett a Hell energiaitalgyártó és aWilliams hároméves megállapodása. Szilágyi László ügyvezető szerint ha ma kellene dönteni, újra belevágnának, hiszen a Forma–1-es jelenlét kiemelt helyet biztosít a cégnek és a terméknek nemcsak a fogyasztók, de a kereskedelmi partnerek szemében is.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.