Önálló életet él a Djuice
A másik fontos változás, hogy 26 év fölöttieknek nem értékesítenek szolgáltatást. Aki már meglévő előfizetés birtokában betölti a 26. évet, bármeddig használhatja az adott tarifát, de a jövőben sem díjcsomagot nem válthat, sem új készüléket nem vásárolhat. Ilyen esetben egyedi Telenor-ajánlattal keresik meg az előfizetőt.
Előzetes felmérések alapján alakították ki a márka kereskedelmi koncepcióját: az előfizetők más üzletekben és kulturális programokon kedvezményt kapnak, valamint ha csatlakoznak egy közösségi portálhoz, akkor a tagok ingyenesen beszélhetnek egymás között. A feltöltőkártyás percdíj 29 forint, amelyhez nem kell fix díjat fizetni, ugyanakkor csak percalapú számlázással elérhető.
Bíró Balázs márkaigazgató elmondta: az indulás több százmilliós befektetést igényelt, melyet a marketingköltségekre és az értékesítési hálózat kialakítására fordítanak. A márka saját költségkerettel rendelkezik és önálló stratégiát, árazást folytathat, valamint saját ügyfélszolgálata is lesz.
A Djuice a Telenor nemzetközi márkája, hat országban tízmillió előfizetője van. Hazai árbevétele eddig 10 milliárd forint felett volt évente, amelyet három év alatt meg kívánnak duplázni.