Önálló életet él a Djuice

Önálló márkaként, a 15–26 éves korosztályra koncentrálva, független irányítás mellett működik a jövőben a Djuice. – A Telenorral is versenyzünk a továbbiakban, noha cégjogilag nem válunk ki a Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből – mondta lapunknak Bíró Balázs márkaigazgató. Jelenleg mintegy félmillió előfizetőjük van, az év végéig 100-200 ezerrel kívánják növelni az ügyfélszámot. Az értékesítés ma indul a független értékesítési hálózatban, a jövőben a Telenor (korábban Pannon) üzleteiben nem lehet megvásárolni a Djuice előfizetéseket.

A másik fontos változás, hogy 26 év fölöttieknek nem értékesítenek szolgáltatást. Aki már meglévő előfizetés birtokában betölti a 26. évet, bármeddig használhatja az adott tarifát, de a jövőben sem díjcsomagot nem válthat, sem új készüléket nem vásárolhat. Ilyen esetben egyedi Telenor-ajánlattal keresik meg az előfizetőt.

Előzetes felmérések alapján alakították ki a márka kereskedelmi koncepcióját: az előfizetők más üzletekben és kulturális programokon kedvezményt kapnak, valamint ha csatlakoznak egy közösségi portálhoz, akkor a tagok ingyenesen beszélhetnek egymás között. A feltöltőkártyás percdíj 29 forint, amelyhez nem kell fix díjat fizetni, ugyanakkor csak percalapú számlázással elérhető.

Bíró Balázs márkaigazgató elmondta: az indulás több százmilliós befektetést igényelt, melyet a marketingköltségekre és az értékesítési hálózat kialakítására fordítanak. A márka saját költségkerettel rendelkezik és önálló stratégiát, árazást folytathat, valamint saját ügyfélszolgálata is lesz.

A Djuice a Telenor nemzetközi márkája, hat országban tízmillió előfizetője van. Hazai árbevétele eddig 10 milliárd forint felett volt évente, amelyet három év alatt meg kívánnak duplázni.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.