Ryanair ügyfélszolgálat Debrecenben
Telefonosügyfélszolgálatiközpontot nyit debrecenben az ír központú Ryanair fapados légitársaság. Lapunk értesülései szerint a központ májusban kezdi meg működését, napi 12 órás nyitva tartással, de az alkalmazottak nyolcórás munkarendben dolgoznak majd.
A debreceni call centert a londoni központú Merlin működteti majd, amely a Ryanair partnere ezen a területen, de más cégeknek is nyújt telefonos ügyfélszolgálati és IT-támogatási szolgáltatást. A cég egyébként már jelen van Magyarországon, az Infoparkban 2005-óta működik egy leánycégük.
Arról még nincsenek pontos információk, hogy a Ryanair hány embernek ad munkát a debreceni központban, forrásaink pár tucat alkalmazottat említettek. A cég napi 120 hívás fogadását várja el a leendő munkatársaitól, akik helyfoglalással, repülőjegymó dosítással, a speciális igények kezelésével és általános információkkal segítik majd a Ryanair (nem csak magyar) utasait.