200 francia Opel-szalon honlapját fejlesztik magyarok

Magyar cég nyerte az Opel franciaországi márkakereskedőinek honlapja egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi tendert.

Magyar cég nyerte az Opel franciaországi márkakereskedőinek honlapja egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi tendert: a budapesti székhelyű Carussel Group fejlesztheti több mint 200 francia márkakereskedés weboldalát - közölte Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója. 

A meghívásos pályázaton elnyert megbízás 3 évre szól, a fejlesztésen a cég 3-4 magyarul és franciául egyaránt tökéletesen beszélő munkatársa dolgozik majd Magyarországról. A projekt teljes összege nem számszerűsíthető, mert a francia Opel és a Carussel Group egyedi megállapodást kötött egymással.

Franciaországban több mint 200 márkakereskedő van, a Carussel Group rendszere pedig moduláris. Egy-egy modul díja havonta 20-40 euró között van, a központilag megrendelt alapcsomagban három modul található. A márkakereskedőknek azonban várhatóan egyedi igényei is lesznek, így a cég további megrendelésre számít.

A budapesti fejlesztőcég közleménye szerint tavaly kezdték el fejleszteni célzottan az autó-márkakereskedők számára a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű terméküket, amely biztosítja a nemzetközi cég arculatának helyes megjelenését a weboldalon, illetve lehetővé teszi a kötelező központi tartalmak folyamatosan frissítését. 

A Carussel Group első tagvállalata 2000-ben alakult. A cégcsoport fő profilja online és digitális marketing megoldások fejlesztése az autóipar szereplői számára. A vállalat 2006 óta a közép-kelet-európai régió 22 országába nyújt tartalomkezelő rendszer (CMS) és ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) szolgáltatásokat, jelenleg mintegy ötven alkalmazottat foglalkoztat.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.