Drágultak a háztartási papíráruk

A háztartási papíráru kiskereskedelmi forgalma 10 százalékkal nőtt 2008. július és 2009. június között, az előző év hasonló időszakához képest - derül ki az ACNielsen Piackutató Kft. adataiból. A piac nagysága így elérte a 42 milliárd forintot.

A piackutató cég adatai szerint a legkeresettebb termék a toalettpapír volt, a bolti forgalom növekedése tíz százalék, értéke 22 milliárd forint volt. A másik fontos termékcsoport a papír zsebkendő volt: a bolti forgalom a vizsgált időszakban mennyiségben 1, értékben pedig 7 százalékkal emelkedett, elérve az évi 10 milliárd forintot. A papír zsebkendő ára 8 százalékkal nőtt egy év alatt. (MTI)

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.